analytics

Wacht niet met Social Media tot je organisatie er aan toe is

Wacht niet met Social Media tot je organisatie er aan toe is

Een aardig artikel van


 





 


 








Social Media integreren in jouw organisatie
Ja, wat doen we ermee, met die Social Media? Laten we een paar "misverstanden" bij de horens vatten en meteen kijken naar werkbare oplossingen.
Misverstand 1: De directie is zo ouderwets, die zien het echt niet zitten.
Misverstand 2: De mensen die hier werken, willen er niet aan en ik kan ze niet dwingen.
Misverstand 3: Het is niet de bedoeling dat medewerkers lekker gaan zitten Facebook'en en twitteren in plaats van werken.
Misverstand 4: We moeten een uitgebreid plan van aanpak maken, anders is het niet te overzien.

Conclusie
Weet je wat het grappige is als je er op deze manieren mee aan de slag gaat? Dat je over een jaar of twee concludeert dat Social Media al aardig ingeburgerd is in je organisatie. Wie had dat gedacht en verwacht?!
Uiteindelijk is het geen kwestie van "of", maar van "wanneer". Wanneer begin je aan Social Media? Wacht je totdat het helemaal ingeburgerd is en ga je op in de grote massa? Of durf je als b2b bedrijf in de voorhoede te zitten die het verschil maakt en daardoor opvalt? De keuze is aan jou.